Reklamace
1. Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s
platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby
zjistil případné vady a poškození.
2. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se
vztahuje pouze na výrobní vady.
3. Neručíme za poškození zboží vzniklé vinou přepravní služby. V takovém případě bude
náhrada škody vymáhána zákazníkem u přepravní společnosti.
4. Nárok na uplatnění reklamace nevzniká mimo jiné v případě: neodborném zacházení s ním a
používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům. Reklamace
dále nevzniká, pokud je zboží mechanicky poškozené spotřebitelem nebo by byla podána na
součásti výrobku podléhající přirozenému opotřebení.
Postup při reklamaci
1. Informujte nás o reklamaci e-mailem či písemně
2. Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí
zboží námi.
V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace

Reklamace a vrácení zboží

Kategorie

Kraťasy – tepláky

Mikiny

Šály a čepice

Trička

Ostatní

Kontaktní informace

Adresa prodejny a e-shopu

Otevírací doba:
Pondělí – Pátek : 10:00 – 17:00

Provozovatel

Daniel Bok, 

Kulturní 1767, 

756 61 Rožnov pod Radhoštěm

IČ: 08912220

+420 731 154 262

Provozovatel je zapsán do živnostenského rejstříku vedeného Městským úřadem Rožnov pod Radhoštěm