Reklamace 1. Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. 2. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. 3. Neručíme za poškození zboží vzniklé vinou přepravní služby. V takovém případě bude náhrada škody vymáhána zákazníkem u přepravní společnosti. 4. Nárok na uplatnění reklamace nevzniká mimo jiné v případě: neodborném zacházení s ním a používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům. Reklamace dále nevzniká, pokud je zboží mechanicky poškozené spotřebitelem nebo by byla podána na součásti výrobku podléhající přirozenému opotřebení. Postup při reklamaci 1. Informujte nás o reklamaci e-mailem či písemně 2. Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu 3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží námi. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace